søndag den 8. oktober 2017

Til og fra kort.

Tak for de søde kommentarer til mit forrige indlæg.

Igår havde jeg en travl dag.
Først var jeg til brunch hos min svigerfar i anledning af hans 80 års fødselsdag.
Bagefter kørte vi en smuttur til Fyn. 
Min yngste søn skulle hente noget hos hans kæreste, som bor på Fyn, så jeg øjnede
chancen for et besøg på Convention.Jubiiii.

Jeg fik hilst på nogle af pigerne og fik handlet lidt nye dies.
Her er mit første til og fra kort for i år.
Selve tagget er lavet med dies fra Crealies.
Jeg har brugt Stone Effect Paste til bagrunden.
Deruover har jeg brugt dies fra Nelly Snellen, Dixi Craft og Cottage Cuts.
Tak fordi du kiggede forbi.
God Søndag.

4 kommentarer:

  1. Tillykke med din Svigerfar. Din tag er bare blevet flot Gitte. Heldig at du fik hanlet lidt,det er jo altid spændene med noget nyt til ens hobby.

    SvarSlet
  2. Hvor er det et fint til og fra kort.

    SvarSlet

Tusind tak for at du kiggede forbi.